21.08.2009

Bugün kızım 7 aylııkkkk

*
Bugün tam 7 aylığız . İnanamıyorum yaaa .Hadi kutlayın bisiiii:)

Dün babamızın İzmir merkezde işi olmasını da bahane bilerek atladık arabaya sabah sabah . Dr. a ilk kez bu kez yalnız gittim , eşimde işleri bitince bizimle buluşmak üzere bizden ayrıldı. Dokuz Eylülün yenidoğan polikliniği. Sabah vakitli gidip sıraya giriyorsun , günde 30 dan fazla bebek almıyorlar . Yinede 30- 45 dak .arası bekleme süreci oluyor . Bu sürec içinde birde yeni dogan hemşiresinin checkinden geçiyorsun. Bebegin boy ve kilo ölcümleri yapılıyor . Varsa bir advice , onu dinliyorsun . 5-10 dakika sonra ismin cagrılıyor zaten dr. tarafından . Aylık kontrol olunca her ay farklı dr.a denk geliyoruz pek tabi , çünkü nöbetleşe devr alıyorlar poliklinik sırasını .

Daha öncede yazmıştım, hem Dokuz Eylülün bize pratik olması , hem tüccar dr.lardan çekilen bir kısım sıkıntılar hemde Eloşun genel anlamda saglıklı olması ve detaylı tetkiklere gerekli duyulmaması nedeniyle her ay bosu bosuna muayene parası vermek istemiyorum . Ha gerektiği zaman amennah , elbette bebegim için hiçbirseyden kacınmam ama su an için çok gerekli bulmuyorum. Lakin her ay dr . degişmeside sürprizli oluyor bize tabi.

Bu seferki dr. gözüme pek bir çömez , pek bi korkak gözüktü . Agzını acıp dişlerine bakamadı , kız mızmızlanınca çekindi resmen. Genel anlamda gecen aydan farklı birsey olmadı . Rutin vücut kontrolü , steteskopla dinleme falan işte . Ben kilo sorunumuzu sordum haliyle . Yine klasik cevap tabi – Şeeyy kem küm , bu yaştaki bebeğede rejim yaptırılmazki .E bizde rejim yapalım demiyoruz ama nelerden uzak dursun neleri daha çok tüketsin , yinede fikir verirsin degil mi ? Gerci blog arkadaslarım sagolsun , birkac tanesi yazıstık , listeler aldık falan ama yinede insan teyit edilmek istiyor sanırım . Velhasıl yine pek tatmin olmadan dr. görüşmemizden cıktık . Bu arada boyumuz 69 cm , kilomuz 10.5 kg . 11 i bulmamıs diye sevindim valla ne diyeyim . Ama yinede herayki klasik düzen bozulmamış , koskoca 1 kg.muz alınmış 34 günde . Hadi hayırlısı , iyi olur inşallah diyoruz , sıkıldım bu mevzudan artık. Bide her gece 3 kez uyanma ve her defasında süt isteme var .Hem ek gıdaya gec hem gece emmen artsın , e veremezsin kilo cocuum sen . Dün gece artık babayı kaldırdım , sen pışpışla bakalım nolcak diye , bide su verdik eline . Pıııstt , püsst diye püskürte püskürte azıcık oynadı , dişledi( damakladı demek daha doğru :) ), biraz sonra daldı allahtan . Gerci 1 saat sonra yine ayaktaydı ama 1 seanstan yırttık diye sevindim artık . Hatun 7. Ayında coştu süt de süttt diye . Ptesi bakıcı başlıyor , bakalım ben ortalarda olmayınca süt talepleri kesiecek mi? Merakla bekliyorum .
*

8 yorum:

ELİF dedi ki...

7 aylar 77 aylar 777 aylar 7777 aylar böyle sürsün:))))

kuzunun annesi dedi ki...

Tesekkür ederiz Elif , hoşgeldin

Ozgur dedi ki...

Hayırlısı olsun kuzucum. Maşallah kuzuma. Biz de pazartesi gitcez doktora bakalım ne diycek...

sevgiler kocaman.

Tekir dedi ki...

Maşallah... Kuzuya da anne sütlerine de maşallah...

dağlar kızı dedi ki...

Maşallah Ela'ya da annesine de. Kutlarız 7. ayınızı:)

Bizim de size bir hediyemiz var blogumuzda. Bir ara uğrayıp alırsınız:)

ilknur malci dedi ki...

bu aylarda süt talebinin artması dişle alakalı benim kızda süte düşmüştü ama onun dışında hiç b,rşey almamıştı.bence kilo olayına fazla takılma sonradan iştahları çok azalıyor ve aldıkları kiloları bile veriyorlar.

Seyhan dedi ki...

nice aylara, sonrada yıllara ...

yeliz dedi ki...

kuzucuğum bizim doktor liste filan vermedi gıcık etti:) ben de sana yardımcı olamadım. Ama anne sütü ile bu kilolar şimdilik dokunmasan kuzuma:)nice nice 7 aylar böyle sağlıklı gitsin inşallah... sevgiler