5.05.2013

Stil Sahibi Anne



Olmak isterdim malum ,ama olmadığım kesin .
Çocukluğumdan beri aslında kokoş bir tarzım olmadı , genç kızlık dönemimi jean , oduncu gömlekler ve baklava kazaklarla geçirmiş insanım. Mezuniyet törenleri haricinde topuklu ayakkabılarla istişarem olmamış. Sonra gelmiş rehberlik dönemi , ayakta yaz-kış outdoor botlar , kargo pantolon ya da şort üstüne basic tshirtler .
Makyaj malzemelerine , takılara, saatlere ve çantalara bir ilgi alaka var o malum ama yine de kararında bir ilgi , hem o kadar olsun , terazi burcuyuz degil mi?
Derken hamile kaldım , tam 20 kilo aldım neredeyse 3 haneli rakamlara yaklaştım , uzun süre fazla kilolarımı üzerimde taşıdım ve tabiri caizse karalara büründüm . Dolabımı acsanız renkli birkac parca dahi bulamazdınız . malum kilolar gizlenecek ya.
Şimdilerde 1 seneden beri 10 kilodan fazla yükten kurtuldum , yaz geliyor diye acık renklere heves ediyorum, dolgu topuklarda gözüm kalıyor ama nafile.
Misal dün , acık renk bir jean , beyaz bir gömlek ile gece kalmalı arkadaş ziyaretine gidiyorduk Eloşla . Birkaç aktarma yapmam gerekti toplu taşım vasıtasıyla ve birazda yürümemiz . Artık sıcaklarda bastırmıs , Eloş hanımı yürütmek ne mümkün . Sırtta bir canta , arada sırada kucakta ve sırtta tasınmaya calısılan 22 kiloluk bir danacık ve kan-ter içinde kalan ben . Stil senin neyine be bacım , sen kıyafeti üzerinde 1 saat bile düzgün ütülü kalamayan , makyajı eve varasıya ucup giden , 4,5 luk minimonsterın peşinde koşturmakta harap ve bitap düşen , bir zamane annesisin. Stil- mitil senin neyine ?


Hiç yorum yok: